Conducted in
terms:
2023/SL, 2024/SL, 2025/SL
ECTS credits:
1.5
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Digital Game Authors. Profiles, works, contexts 03-F-AGC
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- omówienie specyfiki funkcjonowania pojęcia "autor" na gruncie teorii filmo- i groznawczych,
- zapoznanie studentów z twórcami oraz dziełami istotnymi dla rozwoju poetyki gier cyfrowych,
- ukazanie ewolucji postrzegania autorstwa gier cyfrowych w perspektywie historycznogrowej,
- ukazanie manifestacji różnorodnych strategii autorskich w oparciu o uwarunkowania technologiczne, artystyczne, kulturowe i producenckie,
- omówienie wpływu realiów producenckich i ekonomicznych na kształtowanie kategorii autora gier cyfrowych,
- przybliżenie procesu produkcyjnego gier cyfrowych w oparciu o kluczową rolę reżysera, dyrektora kreatywnego lub głównego programisty.
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, metoda badawcza (dociekania naukowego), demonstracje dźwiękowe i/lub video, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Module type
elective
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: