Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL, 2024/SL
Erasmus code: 15.0
ISCED code: 0320
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Content Marketing -Creating the Image of a Company/Institution in the Social Media - Social Communication Specialisation 03-CMK-22PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu, w szczególności content marketingu, jako narzędzi kształtowania wizerunku firmy/organizacji,
- zapoznanie studentów z metodami oddziaływania na odbiorców komunikatu,
- wykształcenie umiejętności zaplanowania, przygotowania i poprowadzenia prostej kampanii content marketingowej,
- udoskonalenie umiejętności poszukiwania niezbędnych, rzetelnych informacji potrzebnych do przygotowywania kampanii, przygotowywania krótkich treści o charakterze marketingowym.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład, prezentacja multimedialna, przegląd stron internetowych firm i instytucji, dyskusja w grupie, ćwiczenia praktyczne.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: