Conducted in
terms:
2021/SZ, 2022/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
The Analysis of Video Games 03-AGW-11GRDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
Głównym celem przedmiotu jest kształcenie umiejętności krytycznej analizy i interpretacji gier cyfrowych. Studenci zostaną zapoznani z podstawowymi pojęciami, narzędziami badawczymi oraz metodami służącymi analizie gier, a także zdobędą wiedzę na temat mechanik
gier wideo, narracji (ze szczególnym uwzględnieniem narracji multimodalnych, filmowych, środowiskowych) oraz struktur audiowizualnych gier.
Major
(in Polish) groznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, dyskusja, praca z tekstem (literackim, audiowizualnym oraz z grami wideo), metoda analizy przypadków, metoda ćwiczeniowa, metoda projektu.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 6 (3+3)
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: